911 Carrera RSR 2.8, 1973m.

Tai viena ikoniškiausių „Porsche“ lenktyninių mašinų, sukurta remiantis 911 Carrera RS 2.7 modeliu. Ji buvo sukurta specialiai lenktynėms pagal FIA „Group 4“ reglamentą ir tapo viena sėkmingiausių lenktyninių 911 versijų. 2 tokie automobiliai buvo pristatyti savaitę prieš Daytona 24h lenktynes į JAV. Su vienu automobiliu startavo Penske komanda (finišo nepasiekė), su kitu Brumos Racing 59 numeris (vairuotojai Peter Gregg ir Hurley Haywood) laimėjo lenktynes ir tapo vienu garsiausių šio modelio egzempliorių. 1973 m. RSR 2.8 tapo dominavusia jėga ilgų distancijų lenktynėse, laimėdama: 24 valandų „Daytona“, 12 valandų „Sebring“, Targa Florio ir daugybę kitų renginių.

Tai buvo automobilis, kuris parodė, kad 911 platforma gali būti neįtikėtinai konkurencinga prieš galingesnius varžovus. Be to, RSR 2.8 buvo pirmasis lenktyninis 911 su itin plačiomis ratų arkų išplatintomis kėbulo detalėmis, kurios tapo standartu vėlesnėms lenktyninėms ir sportinėms versijoms.

 

Specifikacija

Variklis

2.8l, 6 cilindrų, atmosferinis

Pavarų dėžė

5 pavarų, mechaninė

Galia

308 AG / 8 000 aps./min.

Svoris

900 kg

Pagreitis

0-100 km/h – 4.5 sek

Maksimalus greitis

280 km/h

Sukimo momentas

274 Nm / 6300 aps./min.

Pagaminta

55 vienetų, (2 vnt. Brumos Racing spalvų). Šis automobilis yra “recreation”. Pagamintas Tuthill (UK) 2024m., originalaus automobilio savininko užsakymu.

Vairuotojo vertinimas

Tai vienas ikoniškiausių to laikmečio automobilių. Jis labai lengvas, turintis daug galios ir puikiai valdomas. Dėl mažo svorio, posūkiuose stabdyti daug nereikia, atrodo, kad automobilis skrenda trasa ir gali akseleruoti labai anksti, nebijant suklysti. Visą laiką provokuoja vairuotoją spausti iki dugno ir išbandyti maksimalų greitį. Galios ir galimybių balansas nuostabus.