996.2 GT3RS, 2004m.
Šį lenktynėms skirtą modelį galima naudoti ir keliuose. Kurdami automobilį, vokiečiai siekė darsyk perrašyti automobilių sporto istoriją. Modelis tapo rekordininku – jo galios ir svorio santykis 4,86 kg/kW. Tai buvo pirmasis 911 sportinis modelis su vandeniu aušinamu varikliu. Toks svoris pasiektas, atsisakius dalies garso izoliacijos medžiagų, galinių sėdynių, oro kondicionieriaus, kai kurių salono apdailos detalių, galinį stiklinį langą pakeitus plastiku. Clubsport versijoje yra saugos lankai, šešių taškų diržai, sportinė vairuotojo sėdynė ir gesintuvas.
Automobilį puošia ir aerodinamiką gerina masyvus galinis sparnas, priekinio buferio viršuje pridėtos papildomos ventiliacijos angos, o šonuose – dekoratyvinės juostelės su GT3 logotipu.
Šio modelio išskirtinumas, mažas tiražas lėmė, kad jo kaina rinkoje labai smarkiai išaugo.
Specifikacija
Variklis
3,6 l., 6 cilindrų, atmosferinis
Pavarų dėžė
6 pavarų, mechaninė
Galia
381 AG / 7 300 aps./min.
Svoris
1 360 kg
Pagreitis
0–100 km/h – 4.4 sek
Maksimalus greitis
306 km/h
Sukimo momentas
385 Nm / 5 000 aps./min.
Pagaminta
682 vnt (200 vnt su mėlynais ratlankiais)
Vairuotojo vertinimas
Buvęs žurnalo Evo redaktorius Johnas Barkeris sako, kad vairas labai tiksliai perteikia informaciją apie automobilio sukibimą, o priekinė dalis posūkyje valdoma labai lengvai ir tiksliai, o šito trūksta kai kuriems kitiems GT3 modeliams.
Aurelijus Rusteika: „Paskutiniojo Porsche GT3 RS modelio sistemos „nepadeda“ vairuoti, todėl galima lengvai pajusti sukibimo su keliu ribą, nesunku automobilį „įvesti“ į šoninį slydimą. Tai tikrą vairavimo džiaugsmą keliantis modelis. Trūkumas vienintelis – per tylus variklis.“