964 RS, 1992m.

1992 metais Porsche Europos rinkai pristatė ypač lengvą, vien tik galiniais ratais varomą RS versiją. 260 AG tuo laikotarpiu buvo neprasta galia. Automobilyje nebuvo jokių nereikalingų dalykų – oro kondicionieriaus, elektra valdomų langų, greičio palaikymo ar garso sistemų. Kėbului panaudotos lengvos medžiagos – aliuminis ir magnis. Atsisakyta galinių sėdynių, daugybės garso izoliacijos medžiagų. Gamintojai neatliko net įprastos kėbulo antikorozinės procedūros, taigi antikorozinę garantiją sumažino nuo 10 iki 3 metų. Baziniame modelyje net nebuvo vairo stiprintuvo. Viskas palengvėjo, sumažėjo, išskyrus stabdžių diskus, kurie nuo 298 mm padidėjo iki 322. Imti naudoti ir 17 colių ratlankiai, vietoj buvusių 16. Galiniai sparnai buvo praplatinti, kad tilptų didesni ratai.

Specialiai lenktynėms buvo adaptuoti M001 ir M003 modeliai. Pagaminta tik 290 vienetų. O keliams sukurta dar viena versija – M002 Touring, kurioje buvo daugiau standartinės įrangos, garso izoliacijos, geresnė antikorozinė danga, duodama 10 metų garantija. Porsche 964 RS nebuvo parduodamas JAV, nes kėbulo dizainas įvertintas kaip pernelyg agresyvus, be to, trūko būtinų saugumo elementų.

Porsche 911 RS 964 buvo gaminami tik 12 mėnesių – 1991–1992 m.

Specifikacija

Variklis

3,6 l., 6 cilindrų, atmosferinis

Pavarų dėžė

5 pavarų, mechaninė

Galia

260 AG / 6 200 aps./min.

Svoris

1 240 kg

Pagreitis

0–100 km/h – 5.4 sek

Maksimalus greitis

260 km/h

Sukimo momentas

325 Nm / 4 800 aps./min.

Pagaminta

2 282 vienetų, „Rubystone“ spalva – ypač reta

Vairuotojo vertinimas

Aurelijus Rusteika: „Ypač lengvas ir sportinis Porsche RS modelis. Su juo jauti kiekvieną kelio ar trasos centimetrą. Lengva prognozuoti slydimą ir kontrolę posūkiuose. Šypsena iki ausų – garantuota.“